Join the Meeting Place for Moms!
Talk to other moms, share advice, and have fun!

(minimum 6 characters)

1 Bump

What annoys you.. sayings, mispronunciations, etc..

Just for fun!

I can't stand when people say their weekdays with a 'dee' at the end: sundee, mondee, tuesdee, etc.

What's up lately with saying "I miss your face!" wtf... that bothers me to no end.

There are lots more.. but I wanna see yours!

 
Anonymous

Asked by Anonymous at 2:47 PM on Jan. 22, 2012 in Just for Fun

This question is closed.
Answers (13)
  • Are you going to the doctors? No, I'm only going to see one doctor.
    meooma

    Answer by meooma at 2:49 PM on Jan. 22, 2012

  • I can't stand ghetto talk. It drives me INSANE!! Especially when you KNOW the person isn't from the ghetto. But, then when its online, its even more annoying. Its bad enough for someone to talk like that, but to have to try to read it. Ugh!

    mlmkjw

    Answer by mlmkjw at 2:58 PM on Jan. 22, 2012

  • baby daddy


    the most stupid saying i have ever heard
    fiatpax

    Answer by fiatpax at 3:15 PM on Jan. 22, 2012

  • I miss your face lol. My friends say that ALL the time. You would hate my FB LOL. I dont know where it came from though. For me it is bad grammar.
    gemgem

    Answer by gemgem at 2:52 PM on Jan. 22, 2012

  • Do the drapes match the rug?
    lowencope

    Answer by lowencope at 3:03 PM on Jan. 22, 2012

  • Text type.
    3libras

    Answer by 3libras at 3:08 PM on Jan. 22, 2012

  • Where have you been "at"? Where was he "at"?


    Adding that word at the end of a sentence sounds trashy to me.

    ILovemyPaulie

    Answer by ILovemyPaulie at 3:36 PM on Jan. 22, 2012

  • Baby daddy
    When people say ax instead of ask
    Ain't
    Gotta
    Don't have none
    mamakirs

    Answer by mamakirs at 3:59 PM on Jan. 22, 2012

  • I can't stand ghetto talk. It drives me INSANE!!

    ITA - drives me crazy also.
    DJDNY

    Answer by DJDNY at 3:01 PM on Jan. 22, 2012

  • what annoys me is I had a sponsor to make my movie and we lost it, or the fact my x has Parkinson's and there is nothing but time for him. Words and misspelled things happen does it annoy me no. A lot of people I know have speech issues so as I am not perfect its okay when they are not.

    pinkdragon36

    Answer by pinkdragon36 at 3:01 PM on Jan. 22, 2012

close Join now to connect to
other members!
Connect with Facebook or Sign Up Using Email

Already Joined? LOG IN