Join the Meeting Place for Moms!
Talk to other moms, share advice, and have fun!

(minimum 6 characters)

Does your DH or SO watch?

Does your DH or SO Watch you Masturbate?

 
Anonymous

Asked by Anonymous at 4:50 PM on Jan. 17, 2009 in Relationships

This question is closed.
Answers (14)
  • Oh yeah! He loves to watch me! He even takes video of me doing it...then he goes back and watches the video later by himself! He says it's way better than 'real' porn because he knows that he actually gets to have the girl in the video/pics! LOL! But, we are kinda freaky...what can I say? LOL!
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 5:02 PM on Jan. 17, 2009

  • no, i am still too shy!
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 4:52 PM on Jan. 17, 2009

  • nope. coz i actually dont do it...
    m.robertson811

    Answer by m.robertson811 at 4:56 PM on Jan. 17, 2009

  • Nah, I only do it when he's not home LOL.
    caitxrawks

    Answer by caitxrawks at 5:00 PM on Jan. 17, 2009

  • Nope i usually do it cause he isnt home!!!
    scaredmommy08

    Answer by scaredmommy08 at 5:00 PM on Jan. 17, 2009

  • nope, i don't masturbate. even when dh is deployed for a year. it just doesn't feel the same to me.
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 5:02 PM on Jan. 17, 2009

  • Nope. I would hate it if he watched me...plus I have to say the "real" masturbating for me would be really boring to watch...I would have to try to make it look cute and then what's the point for me...lol. He would probably like to, but he'd get all "handsy"
    kabbot01

    Answer by kabbot01 at 5:05 PM on Jan. 17, 2009

  • On the rare occasion....usually after I've had one too many drinks.
    munch12502

    Answer by munch12502 at 5:14 PM on Jan. 17, 2009

  • Yes both of us do. I am on bc and a few days a month we don't have sex and to watch the other person pleasure themselves is erotic and we get "handsy" after a while, but we always like to watch.
    Tayandstevenmom

    Answer by Tayandstevenmom at 5:38 PM on Jan. 17, 2009

  • no i don't masturbate.
    melody77

    Answer by melody77 at 6:06 PM on Jan. 17, 2009