Join the Meeting Place for Moms!
Talk to other moms, share advice, and have fun!

(minimum 6 characters)

If girls with large breasts work at Hooters, then do girls with one leg work at IHOP?

Answer Question
 
Anonymous

Asked by Anonymous at 1:47 AM on Jan. 19, 2009 in Just for Fun

Answers (11)
  • LMAO oh geeze i swear that is so bad but that is funny
    Mrs.Owen86

    Answer by Mrs.Owen86 at 1:47 AM on Jan. 19, 2009

  • WTF..... oh thank u!!! u made me freakn laugh my ass off~
    faithful78

    Answer by faithful78 at 1:48 AM on Jan. 19, 2009

  • BAHAHAHA! Wow...
    xBuriedx13

    Answer by xBuriedx13 at 1:48 AM on Jan. 19, 2009

  • We should make a bad girls club!!!
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 1:48 AM on Jan. 19, 2009

  • HAHAHAHAHA MAN IM HILARIOUS!!
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 1:49 AM on Jan. 19, 2009

  • lol... glad i got back on here tonight... aparently (sp?) i missed the good stuff.... this is kinda funny

    JuLiAnSmOmMy317

    Answer by JuLiAnSmOmMy317 at 1:50 AM on Jan. 19, 2009

  • LMAO! I worked at Hooters for 2 yrs and lemme tell you...I didnt have the "hooters"
    aDIVASmommy

    Answer by aDIVASmommy at 1:51 AM on Jan. 19, 2009

  • That was great.....I guess something to think about ...huh....lol
    6babixz

    Answer by 6babixz at 2:16 AM on Jan. 19, 2009

  • That's a good one....LOL....I will have to ask my husband that one, he'll get a "kick" out of it.
    We love to eat at IHOP, but I refuse to eat at Hooters.
    PrydferthMenyw

    Answer by PrydferthMenyw at 6:31 AM on Jan. 19, 2009

  • gm and thank you for that laugh
    nannybopeep

    Answer by nannybopeep at 8:49 AM on Jan. 19, 2009

Join CafeMom now to contribute your answer and become part of our community. It's free and takes just a minute.