Join the Meeting Place for Moms!
Talk to other moms, share advice, and have fun!

(minimum 6 characters)

hungry

im in that starving phase again. what kinds of foods are filling foods?

Answer Question
 
tnteaton

Asked by tnteaton at 11:29 PM on Jan. 23, 2009 in Pregnancy

Level 8 (271 Credits)
Answers (9)
  • I have no idea lol.. I eat all the time and never seem to be full...
    celticreverie

    Answer by celticreverie at 11:30 PM on Jan. 23, 2009

  • i eat more than a football team put together and im hugry 5 mins after im done..
    tnteaton

    Answer by tnteaton at 11:38 PM on Jan. 23, 2009

  • haha. i eat all day.. its sad.. i try and eat smaller amounts more often though.. but it's like constant ;/
    celticreverie

    Answer by celticreverie at 11:43 PM on Jan. 23, 2009

  • yeah..,me too..i was lke this in the beginning of my pregnancy and they did find me anemic(pretty bad) but ive been on iron pills ever since so i dont know what else could be wrong. why the hell do we get like this!? i just ate a huge london broil like an hr ago!
    tnteaton

    Answer by tnteaton at 11:49 PM on Jan. 23, 2009

  • haha.... yea I dunno. our little fetus is starving apparently. just sucks up all our food. : / man, now what do I want to go eat..hmm. Ooh, i think I'll make some eggs.
    celticreverie

    Answer by celticreverie at 11:50 PM on Jan. 23, 2009

  • ahh..you'rea bitch! eggs sound good and we're out!
    tnteaton

    Answer by tnteaton at 11:56 PM on Jan. 23, 2009

  • Stews Are Really Filling...Usually But Not For Me Right Now LOL (25 Weeks)
    Kari_Noelle

    Answer by Kari_Noelle at 5:30 AM on Jan. 24, 2009

  • ewww...stew...lol..thats never been for me..my hubby maybe, but not me.lol
    tnteaton

    Answer by tnteaton at 1:33 PM on Jan. 24, 2009

  • FOODS RICH IN FIBER, SNACK ON FRUIT AND RAW VEGGIES, WALNUTS, EAT THREE MEALS A DAY AND START WITH VA GOOD HEALTHY BREAKFAST (IF YOU CAN EAT IN THE MORNING) BUT A GOOD BREAKFAST IS THE KEY....LOTS OF WATER, AND WALK, BEST EXERSIZE THERE IS FOR PREG. WOMEN....
    40yrmom

    Answer by 40yrmom at 10:32 AM on Jan. 25, 2009

Join CafeMom now to contribute your answer and become part of our community. It's free and takes just a minute.