Join the Meeting Place for Moms!
Talk to other moms, share advice, and have fun!

(minimum 6 characters)

YOUR FIRST CRUSH

Do you think about him?

 
elainecat

Asked by elainecat at 5:46 PM on Feb. 8, 2009 in Just for Fun

Level 1 (0 Credits)
This question is closed.
Answers (10)
  • Once in a great while. It was kindergarten and his name was Chris. I even rememeber the girl who stole him from me... her name was Becky. I still hate her!
    IhartU

    Answer by IhartU at 5:47 PM on Feb. 8, 2009

  • Nah...I was like 5. so...no
    happyathomemum

    Answer by happyathomemum at 5:48 PM on Feb. 8, 2009

  • i do every once in a while..wonder whay hes up to, where he is, what hes doing..went to school wothhim for..10 years..then i left the school, and never saw or heard from him again...jesse..where are you!!! lol
    alexis_06

    Answer by alexis_06 at 5:52 PM on Feb. 8, 2009

  • yup. his name was Daniel. my kindergarten love. i still remember his full name and all the things we played together in kidnergarten.

    saw him once again when i was in highschool. but then never again. my mother met his mother a few years ago. he is some kind of professional soccer player now.

    i think about him a lot, he was a cutie :D haha
    m.robertson811

    Answer by m.robertson811 at 5:59 PM on Feb. 8, 2009

  • Actually havent thought about him in a long time.
    We stopped dating in March, he got married in August...obviously wasnt willing to wait for me LOL.
    BonesDragonDew

    Answer by BonesDragonDew at 6:13 PM on Feb. 8, 2009

  • I do, but simply because we are still friends! I mean, c'mon, we were 10! ;-)
    butterflydust

    Answer by butterflydust at 6:21 PM on Feb. 8, 2009

  • Yep. But I've been over it for a loooong time.
    jessicarae787

    Answer by jessicarae787 at 6:28 PM on Feb. 8, 2009

  • Yes I do think about him, and I just can'y help to notice what a bad taste I had!
    Albi1623

    Answer by Albi1623 at 9:40 PM on Feb. 8, 2009

  • I don't think I remember who he was to be honest. I guess I will have to give it some thought.
    salexander

    Answer by salexander at 10:20 PM on Feb. 8, 2009

  • Every time I have a crush , he looks like the first crush.The black eyes hair and facial features are always so similar.
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 4:17 AM on Feb. 9, 2009

Next question in Just for Fun
what'll it be here?

Next question overall (Pregnancy)
My poor butt! TMI question.

close Cafemom Join now to connect to other members! Connect with Facebook or Sign Up Using Email

Already Joined? LOG IN