Join the Meeting Place for Moms!
Talk to other moms, share advice, and have fun!

(minimum 6 characters)

5 Bumps

Wanna hear about the 90's from the viewpoint of a 90's kid?

All you folders & trapper keepers had to be Lisa Frank, & gel pens were a must. Your gigapet routinely died while you were at school, but your Furby would never shut up. You had to own a pair of light-up, Velcro shoes, lots of scrunchies, and a cd Walkman. Bright colors & insane patterns were encouraged in clothing. You knew every song by The Backstreet Boys, N'Sync, Britney Spears, & The Spice Girls, & always watched Doug, Hey Arnold, Rugrats & All That. Also, your mother probably curled your straight-across bangs for picture day.

& now you know!

 
KA91

Asked by KA91 at 12:09 AM on Feb. 4, 2013 in Just for Fun

Level 25 (22,129 Credits)
This question is closed.
Answers (13)

  • oh heck yeah KA! i was in LOVE with Lance Bass & Freddie Prinze Jr. never would have guessed Lance was gay haha

    okmanders

    Answer by okmanders at 12:20 AM on Feb. 4, 2013

  • Yes, both of them did!!!!
    m-avi

    Answer by m-avi at 12:33 PM on Feb. 4, 2013

  • I miss being a 90s kid!
    LostSoul88

    Answer by LostSoul88 at 11:03 AM on Feb. 4, 2013

  • CD Walkman ... I remember when the first ones came out with just the headphones and the little radio. You could walk around listening to your own music and tuning out the noise of your family ... I got mine taken away because I also couldn't hear my mom's car backing out of the driveway, or see it, and I almost became a speed bump.
    Ballad

    Answer by Ballad at 2:33 AM on Feb. 4, 2013

  • My girls ALL did those! I hated those gel pens, though...


    Did you watch/listen to S Club 7? They were kinda popular around here....
    29again

    Answer by 29again at 1:50 AM on Feb. 4, 2013

  • Stussy! Lol
    staciandababy

    Answer by staciandababy at 12:29 AM on Feb. 4, 2013

  • I know, he was so cute! Of course, so was Britney till she went nuts.....
    KA91

    Comment by KA91 (original poster) at 12:23 AM on Feb. 4, 2013

  • Love you too, mom!

    Okmanders- Holla! Remember those silly S's made from lines? & I think I'll know how to play MASH till I die. I'm supposed to be married to Aaron Carter right now = 0
    KA91

    Comment by KA91 (original poster) at 12:17 AM on Feb. 4, 2013

  • LOL, my daughter too!
    luvmygrandbaby

    Answer by luvmygrandbaby at 12:14 AM on Feb. 4, 2013

  • REPRESENT!! 

    90s kids are Da Bomb! 

    okmanders

    Answer by okmanders at 12:13 AM on Feb. 4, 2013