Join the Meeting Place for Moms!
Talk to other moms, share advice, and have fun!

(minimum 6 characters)

How many best answers do you have?

Go to my answers on the side of the page, scroll down to the bottom of the page right below your best answers there is an orange box that says see more, click on that then scroll down again and it gives you the number I have 49, how many do you have?

Answer Question
 
ednakrabapple

Asked by ednakrabapple at 10:41 PM on Feb. 25, 2009 in Just for Fun

Level 3 (18 Credits)
Answers (14)
  • *tiny voice* 202.
    caitxrawks

    Answer by caitxrawks at 10:42 PM on Feb. 25, 2009

  • I probably have soooooo many, but I always post anonymous so I don't get credit for them LOL! Just kidding:)
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 10:43 PM on Feb. 25, 2009

  • Awww I always hate giving best answer to anonymous people, cuz then they don't get the credit they deserve.
    caitxrawks

    Answer by caitxrawks at 10:44 PM on Feb. 25, 2009

  • i believe i have 4. yep. that's my accomplishment in the quesitons section.
    outstandingLove

    Answer by outstandingLove at 10:46 PM on Feb. 25, 2009

  • 10! :D
    Austinsmom35

    Answer by Austinsmom35 at 10:47 PM on Feb. 25, 2009

  • 34
    BlessedMommy64

    Answer by BlessedMommy64 at 10:50 PM on Feb. 25, 2009

  • I'm lieing to you all! I only have 1
    lincsmom74

    Answer by lincsmom74 at 11:00 PM on Feb. 25, 2009

  • this is my 33rd question to answer...I don't have any "best" answers...gotta find out how to get one???
    CoolMommyofboys

    Answer by CoolMommyofboys at 11:06 PM on Feb. 25, 2009

  • 14 -.-; and yet I have answered over 400 questions..*sigh*
    SandraB383

    Answer by SandraB383 at 11:17 PM on Feb. 25, 2009

  • I think 109 I don't feel like checking right now lol I'm in lazy mode so I think I'm gonna sleep, good night edna!!
    mommyBrooke849

    Answer by mommyBrooke849 at 11:44 PM on Feb. 25, 2009

Join CafeMom now to contribute your answer and become part of our community. It's free and takes just a minute.