• In the Spotlight:
Join the Meeting Place for Moms!
Talk to other moms, share advice, and have fun!

(minimum 6 characters)

did anyone??

did anyone gain wait like 4-7 weeks??
if so how much if u dont mind!!

Answer Question
 
star2208

Asked by star2208 at 11:59 PM on Mar. 4, 2009 in Pregnancy

Level 1 (0 Credits)
Answers (7)
  • i've gained about a pound & im 5 weeks.
    WannabeMommy87

    Answer by WannabeMommy87 at 12:02 AM on Mar. 5, 2009

  • omg i gained 6 lbs.
    JmgBlair

    Answer by JmgBlair at 12:07 AM on Mar. 5, 2009

  • all my weight gain was in the start of my pregnancy so it kinda screwd me in the end.
    kwiseman19

    Answer by kwiseman19 at 12:15 AM on Mar. 5, 2009

  • oh yeah i gained 9 actually....but i think it was because i was dieting before i found out I was pregnant and when i found out i just kinda let all that go...also think some of it was bloating.
    Carli26

    Answer by Carli26 at 1:01 AM on Mar. 5, 2009

  • im any where from 8-14 weeks and ive gained about 6 lbs.... n my mother in law is saying im huge!! but im fluctuatin weight because of water n bloating seomdays it says ive gained 6 soem days its 4.... idk! lol.
    HolleyT

    Answer by HolleyT at 1:43 AM on Mar. 5, 2009

  • I didn't really gain to much until the very last 3 months... I mean yehh, I gained weight, but it was about maybe 2 or 3 pounds in the first month, and about the same for the second... Not to much though.
    TheLaakSmith

    Answer by TheLaakSmith at 1:46 AM on Mar. 5, 2009

  • heck yeah with my first i gained a lot in the beginning i looked like a humpalumpa and it didnt help that im 4'11 and i didnt look preganate till i was eight months. but right no its sooo slow for me i think i gained like one pound in the beginning and havent gained as much as my first
    mommyofone0724

    Answer by mommyofone0724 at 4:40 AM on Mar. 5, 2009

Join CafeMom now to contribute your answer and become part of our community. It's free and takes just a minute.

Next question in Pregnancy
Unhelpful doctors?

Next question overall (Just for Fun)
all ways so tired