Join the Meeting Place for Moms!
Talk to other moms, share advice, and have fun!

(minimum 6 characters)

Isn't Handy Manny just a cheat knock off of Bob the Builder?

 
beckcorc

Asked by beckcorc at 11:22 AM on Mar. 16, 2009 in Just for Fun

Level 19 (6,591 Credits)
This question is closed.
Answers (12)
  • lol jodi.
    I like handy manny a lot better than bob the builder, even my DD watches handy manny
    mommyBrooke849

    Answer by mommyBrooke849 at 11:25 AM on Mar. 16, 2009

  • I think so but he's much easier to watch, I could never stand bob
    Rachel24517

    Answer by Rachel24517 at 11:23 AM on Mar. 16, 2009

  • oh i like handy manny but his tools arent as big as bobs (wink wink)
    jodi205

    Answer by jodi205 at 11:24 AM on Mar. 16, 2009

  • lol yeah I agree ..Jodi you are so funny I know if I came here I would find you lol

    tlc-mom

    Answer by tlc-mom at 11:25 AM on Mar. 16, 2009

  • Yeah, but he is Spanish. Isn't he?
    mamaada

    Answer by mamaada at 11:27 AM on Mar. 16, 2009

  • Oops! I meant Cheap not cheat.

    I've honestly never really had to watch him. My son is only 7 months. I have only recently been putting cartoons on for like ten minutes which is all he cares about them for.
    beckcorc

    Answer by beckcorc at 11:31 AM on Mar. 16, 2009

  • I never thought about it cuz we dont watch Bob the Builder LOL.

    I enjoy Handy Manny though, he's kinda fun to watch.
    BonesDragonDew

    Answer by BonesDragonDew at 11:47 AM on Mar. 16, 2009

  • Handy Manny is better than Bob the Builder :)
    nichvegas-mommy

    Answer by nichvegas-mommy at 11:53 AM on Mar. 16, 2009

  • Haha. My son is watching him right now. We love him!!!!
    LND

    Answer by LND at 12:32 PM on Mar. 16, 2009

  • Handy Manny is better than Bob for sure.
    He teaches children the importance of helping and friendship.
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 12:34 PM on Mar. 16, 2009