Join the Meeting Place for Moms!
Talk to other moms, share advice, and have fun!

(minimum 6 characters)

Do you?

Do you PICK scabs off your SO's back for them? As in from acne or whatnot.

Answer Question
 
Anonymous

Asked by Anonymous at 12:35 AM on Mar. 18, 2009 in Relationships

Answers (8)
  • Hell yeah.. he doesn't gross me out one bit and I love picking at things.
    anestheticsex

    Answer by anestheticsex at 12:38 AM on Mar. 18, 2009

  • Nasty... NO!
    Niki_sd

    Answer by Niki_sd at 12:38 AM on Mar. 18, 2009

  • my Dh wont let me... ugh i wanna get them so bad.
    he would let me get only ONE. then thats it for me. id find the "good" one haha
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 12:40 AM on Mar. 18, 2009

  • O good lord!!! Thats nasty and no my guy doesnt have acne on his back!!!
    scaredmommy08

    Answer by scaredmommy08 at 1:05 AM on Mar. 18, 2009

  • I scratch the dandruff from his head, pick scabs off his back, pop zits, squeeze blackheads, I've the tendencies of trichotillamania, without the hair pulling, I'm a freak, I do all that stuff to myself, too.....
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 1:34 AM on Mar. 18, 2009

  • OMG that is so gross!
    lapcounter

    Answer by lapcounter at 8:12 AM on Mar. 18, 2009

  • only when he asks me to. .Or when there a bid one and i just can't help myself.
    mandic

    Answer by mandic at 10:46 AM on Mar. 18, 2009

  • heck no, thats so nasty, i would probably gag!lol
    momof3102

    Answer by momof3102 at 9:54 AM on Mar. 19, 2009

Join CafeMom now to contribute your answer and become part of our community. It's free and takes just a minute.

Next question in Relationships
threesome

Next question overall (Just for Fun)
Baby item websites?