• In the Spotlight:
Join the Meeting Place for Moms!
Talk to other moms, share advice, and have fun!

(minimum 6 characters)

Sex Question... If easily offended please don't open!

Have you ever queefed while having sex? If so how did you handle the situation?

 
Anonymous

Asked by Anonymous at 3:32 AM on Jun. 16, 2009 in Relationships

This question is closed.
Answers (20)
  • its happened. we laugh and keep going...lol. and to anon :56....my puss isn't so loose that I need a huge cock to fill it...maybe you should use some kegals
    worriedmommy600

    Answer by worriedmommy600 at 7:31 AM on Jun. 16, 2009

  • yeah and I loughed at it, and my husband said it's normal and we just went on doing our thing
    looovemybabies

    Answer by looovemybabies at 3:35 AM on Jun. 16, 2009

  • Yes, DH laughed his ass off. I just told him it was his fault, he was the one thrusting all that air in me. LOL
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 3:35 AM on Jun. 16, 2009

  • Ya, I was sooooo embarrassed, but my SO at the time laughed...
    Starfire73

    Answer by Starfire73 at 3:37 AM on Jun. 16, 2009

  • This question was asked the other day....perhaps this is a troll again?
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 3:42 AM on Jun. 16, 2009

  • Nope... i'm not a troll. Just curious. I didn't see the question the other day.
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 3:46 AM on Jun. 16, 2009

  • yup.. my hubby laughs and asys "guess i'm doin ya too hard?" it's normal
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 3:50 AM on Jun. 16, 2009

  • Okay sorry! I often wonder about questions like these. Sorry again as your question is valid.
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 3:51 AM on Jun. 16, 2009

  • whats a troll? the little grimlin lephrechaun typr man? what is the meaning used for on cafemom?
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 3:52 AM on Jun. 16, 2009

  • Lol... it's ok. I was just asking because when it happens to me my hubby just looks at me like wtf? So I was wondering how other so's handle it.
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 3:56 AM on Jun. 16, 2009

Next question in Relationships
I am so damn mad!

Next question overall (Just for Fun)
Sliders