Join the Meeting Place for Moms!
Talk to other moms, share advice, and have fun!

(minimum 6 characters)

Wanna hear a tasteless Micheal Jackson joke? Please don't open if easily offended.

When Farah Fawcett made it to Heaven, God gave her one wish. She asked for all the children of the world to be safe.

So God killed Michael Jackson.

 
Anonymous

Asked by Anonymous at 12:48 PM on Jun. 26, 2009 in Just for Fun

This question is closed.
Answers (11)
  • ROFLMAO Anon at 12:06
    GrnEyedGrandma

    Answer by GrnEyedGrandma at 2:34 PM on Jun. 26, 2009

  • hahaha LOVE IT :)
    amy31308

    Answer by amy31308 at 12:49 PM on Jun. 26, 2009

  • LOL very funny
    Mel30248

    Answer by Mel30248 at 12:50 PM on Jun. 26, 2009

  • I liked him when he was black.
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 12:50 PM on Jun. 26, 2009

  • Ok it's tasteless, it's sick, and it is kinda funny.
    ColleenF30

    Answer by ColleenF30 at 12:59 PM on Jun. 26, 2009

  • I understand he died of cardiac arrest...I guess it was about time he was arrested of something...
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 1:06 PM on Jun. 26, 2009

  • lmfao
    Rachelxbby

    Answer by Rachelxbby at 1:21 PM on Jun. 26, 2009

  • You are such a witch...
    Butterfly1108

    Answer by Butterfly1108 at 1:43 PM on Jun. 26, 2009

  • lol
    my husband heard a really bad one yesterday he got itin a text it was

    CNN has reported that MJ died of food poisoning
    he ate 12 year old nuts

    that was a bad one but hey since your sharing a bad joke lol thought id share too
    Mrs.Owen86

    Answer by Mrs.Owen86 at 1:54 PM on Jun. 26, 2009

  • JC Penney is having a sale today in memory of Michael Jackson: boys pants half off!!
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 2:07 PM on Jun. 26, 2009