Join the Meeting Place for Moms!
Talk to other moms, share advice, and have fun!

(minimum 6 characters)

I know this is gross but

don't you think going to the bathroom and unloading a load can be the best feeling sometimes

Answer Question
 
looovemybabies

Asked by looovemybabies at 2:48 AM on Jul. 11, 2009 in Just for Fun

Level 14 (1,807 Credits)
Answers (10)
  • lol sometimes yes that is a very great feeling! lmao! did you just do this and are now sharing lmao!
    Perdy

    Answer by Perdy at 2:49 AM on Jul. 11, 2009

  • yes lol
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 2:50 AM on Jul. 11, 2009

  • I was going to ask a question about this last night.....doesn't it feel orgasmic in a way?
    Gigi1969

    Answer by Gigi1969 at 2:51 AM on Jul. 11, 2009

  • I'm sorry to gross you out but yes I did and I feeeeel great lol, sorry
    looovemybabies

    Answer by looovemybabies at 2:51 AM on Jul. 11, 2009

  • yes sometimes it does it did just a couple of minutes ago
    looovemybabies

    Answer by looovemybabies at 2:52 AM on Jul. 11, 2009

  • yeah...last night I did and I came to bed all smiley and my hubby was like wtf and I told him like a 5 minute explanation of how relieved I felt and we had lke a half hour convo about it...>LOL
    Dom123123

    Answer by Dom123123 at 2:54 AM on Jul. 11, 2009

  • LMAO!!! i am so gald that i am not the only one that has this sinsation or gets this feeling lol
    Perdy

    Answer by Perdy at 2:55 AM on Jul. 11, 2009

  • lol this is great
    looovemybabies

    Answer by looovemybabies at 2:57 AM on Jul. 11, 2009

  • Haha sorry these random questions on here tonight lmfao
    Soon2Be8489

    Answer by Soon2Be8489 at 3:07 AM on Jul. 11, 2009

  • Haha well I'm pregnant right now and whenever I go to the bathroom it feels awful! My baby boy starts kicking like crazy and I always get a really bad stomach ache. Never satisfying. :(
    Ash9724

    Answer by Ash9724 at 3:20 AM on Jul. 11, 2009

Join CafeMom now to contribute your answer and become part of our community. It's free and takes just a minute.
close Cafemom Join now to connect to other members! Connect with Facebook or Sign Up Using Email

Already Joined? LOG IN