Join the Meeting Place for Moms!
Talk to other moms, share advice, and have fun!

(minimum 6 characters)

If my sister is pregnant and i got pregnant on the same day. can our babies be twins? we are twins and they have the same daddy. I have heard of this happening i think

 
Anonymous

Asked by Anonymous at 12:29 AM on Jul. 18, 2009 in Just for Fun

This question is closed.
Answers (24)
  • kuuip...
    lol i have never heard of that one before. their not twins if they arent both from you. that would be like my sister in law saying shes hawaiian jus cuz she's with my brother lol. it doesnt work that way sorry



    haha i know someone who says she is mexican cause she is dating a mexican
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 12:33 AM on Jul. 18, 2009

  • lol i have never heard of that one before. their not twins if they arent both from you. that would be like my sister in law saying shes hawaiian jus cuz she's with my brother lol. it doesnt work that way sorry
    kuuipo317

    Answer by kuuipo317 at 12:31 AM on Jul. 18, 2009

  • why would they have the same daddy and how u get preggers on the same day? thats just sick and wrong
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 12:32 AM on Jul. 18, 2009

  • oh shit missed that part...from the same daddy! wtf thats jus wrong man
    kuuipo317

    Answer by kuuipo317 at 12:33 AM on Jul. 18, 2009

  • nope-not twins. they will be siblings and cousins. but it's cool but then again-he's wrong to be seeing both of you.
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 12:34 AM on Jul. 18, 2009

  • lol thats sad...is she like really casper white and sayin she's mexican? now that would be funny
    kuuipo317

    Answer by kuuipo317 at 12:34 AM on Jul. 18, 2009

  • No they would not be twins. Twins share a womb and sometimes they even share the amniotic sack. In that hypothetical situation the babies would be very close genetically, but why would anyone want to have sex with the same guy their sister did on the same day? What kind of guy would comply? Gross.
    MichiMomma

    Answer by MichiMomma at 12:35 AM on Jul. 18, 2009

  • If you and your sister are identical twins, you share the exact same DNA. If your babies have the same father, he is obviously contributing the same DNA pool to both eggs. Technically, no, your babies won't be twins because they'll have different mothers, but it'd be impossible for genetics to figure out which baby is whose.
    Good thing you'll be there when you give birth, mark yours with a Sharpy.
    jellyphish

    Answer by jellyphish at 12:36 AM on Jul. 18, 2009








    EWWW! Is this completely hypothetical? Lol!



    Well, she did say "if"!
    jellyphish

    Answer by jellyphish at 12:41 AM on Jul. 18, 2009

  • Nope. But 1-2% of all fraternal twins have different fathers. Bet you didn't know that!
    mnt_2_b_mommy

    Answer by mnt_2_b_mommy at 12:44 AM on Jul. 18, 2009

close Cafemom Join now to connect to other members! Connect with Facebook or Sign Up Using Email

Already Joined? LOG IN