Join the Meeting Place for Moms!
Talk to other moms, share advice, and have fun!

(minimum 6 characters)

any secrets?

im bored and wanna see more action tonight. where is everyone...anyways secrets post anon if you want to

 
kuuipo317

Asked by kuuipo317 at 12:42 AM on Jul. 18, 2009 in Just for Fun

Level 2 (6 Credits)
This question is closed.
Answers (18)
  • Fun secrets....hmm....I mainly go to church because I like the coffee bar music and the guitarist :)
    Crushersmommy

    Answer by Crushersmommy at 1:02 AM on Jul. 18, 2009

  • I'm married and have been having an affair. Now I can't see him. I miss him dearly.
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 12:46 AM on Jul. 18, 2009

  • My butt itches a lot and I have to wipe it with a baby wipe every couple hours. Yes, I shower frequently, wipe well and generally have good hygiene. Something's wrong but I'd rather live with it than have a doctor mess with my butthole.
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 12:46 AM on Jul. 18, 2009

  • I am also married and had an affair for a year that just recently ended. I miss him so much it hurts.
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 12:47 AM on Jul. 18, 2009

  • um id get that checked did you know people can get anal cancer?! i was checkin up on info for cancer cuz i have it and i saw that and i laughed so hard like seriously? or maybe butt worms...idk id get it checked
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 12:48 AM on Jul. 18, 2009

  • I'm saving money to leave my husband and nobody knows.
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 12:52 AM on Jul. 18, 2009

  • the man i'm in love with sexually assaulted my daughter and i've had him arrested and sending her to counseling and being there for her but when i'm alone i cry because i still love him so much.
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 12:54 AM on Jul. 18, 2009

  • 2 of my friends just got a new car and I'm soo jealous! I want one too soooooo bad! Every time they say something about it I want to slap them!!
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 12:54 AM on Jul. 18, 2009

  • I cheated on my husband (Im white and so is my hubby) and I cheated with a black guy. I KNOW the baby is not my DH's because he was out of town. IDK what Im gonna do. Maybe I will switch out my baby with someone elses before he sees her lol
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 12:54 AM on Jul. 18, 2009

  • wow so many cheaters! doesnt anyone have respect for marriage?! geez! if your cheating then jus leave your husband and dont say you cant cuz you love him cuz if you loved him you wouldnt be cheating! poor guys. maybe i shouldve been more specific and said fun secrets damn
    kuuipo317

    Answer by kuuipo317 at 12:57 AM on Jul. 18, 2009

Next question in Just for Fun
need your opinions

Next question overall (Toddlers (1-2))
sleeping help

close Cafemom Join now to connect to other members! Connect with Facebook or Sign Up Using Email

Already Joined? LOG IN