Join the Meeting Place for Moms!
Talk to other moms, share advice, and have fun!

(minimum 6 characters)

Do you have stretch marks?

I have stretch marks from frickin puberty. Ain't no vitamin E oil gettin rid of THESE suckers. The ones from my pregnancy make me look like I was clawed by a tiger. Yikes. I hate that I got the crappy end of the gene pool. My cousin has had two kids and she doesn't have any stretch marks at all.

Answer Question
 
caitxrawks

Asked by caitxrawks at 5:40 PM on Aug. 4, 2009 in Just for Fun

Level 17 (3,823 Credits)
Answers (51)
  • Yeah... they suck
    motherofanaries

    Answer by motherofanaries at 5:42 PM on Aug. 4, 2009

  • i look like i got mauled as well, these suckers didnt even want to be re-stretched, so they created friends during my last two pregnancies. lol
    katie_s1

    Answer by katie_s1 at 5:42 PM on Aug. 4, 2009

  • All my stretch marks ended up on my ass(|)
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 5:43 PM on Aug. 4, 2009

  • More than I can count.
    dedicatedrider

    Answer by dedicatedrider at 5:43 PM on Aug. 4, 2009

  • Yuppers and I wear them proudly(I mean why beat myself up over them, they are there and I got them from having 3 precious sons....yippeeeee).
    Amaranth361

    Answer by Amaranth361 at 5:44 PM on Aug. 4, 2009

  • I had 3 kids and no stretch marks on my belly but I do have a few on my hips.
    midnightmoma

    Answer by midnightmoma at 5:45 PM on Aug. 4, 2009

  • Yep with two kids and I get big during my pregnancies that there's no doubt about stretch marks. With my oldest daughter I didn't get them til the very end but my second daughter I got em pretty early. Now I just found out we are having a surprise third child and I'm positive the stretch marks will be much worse this time around! GRRRRRR
    vickilouise85

    Answer by vickilouise85 at 5:46 PM on Aug. 4, 2009

  • I didn't get them with my 1st son
    but with my 2nd son I did..
    there are not as bad they are white and deep =/
    effie777

    Answer by effie777 at 5:47 PM on Aug. 4, 2009

  • I didn't get any stretch marks with my first pregnancy, and I'm in my fifth month now and still no stretch marks. I religiously apply cocoa butter to my thighs, rear, belly, and breast... I think it's doin' the trick...
    momma_marian

    Answer by momma_marian at 5:47 PM on Aug. 4, 2009

  • yeah, my belly is covered
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 5:48 PM on Aug. 4, 2009

Join CafeMom now to contribute your answer and become part of our community. It's free and takes just a minute.
close Cafemom Join now to connect to other members! Connect with Facebook or Sign Up Using Email

Already Joined? LOG IN