Join the Meeting Place for Moms!
Talk to other moms, share advice, and have fun!

(minimum 6 characters)

men and their balls?

does anyone elses husband play with their balls? like makes the brain out of it or a heart or does bat wings, etc..?

 
Anonymous

Asked by Anonymous at 6:08 AM on Sep. 23, 2009 in Just for Fun

This question is closed.
Answers (6)
  • mine does that all the time!!! i seriously can't get him to quit playing with it until I threaten to take it away.... then it leads to other things but STILL!!! It looks so funny when they do this! And some of those things DH is like "OUCH!" lmao..... i always tell him if it hurts DON'T DO IT! but he is too amused by it *sigh*
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 6:18 AM on Sep. 23, 2009

  • No, Thank god
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 7:36 AM on Sep. 23, 2009

  • Ugh, Yes. I think it's funny cuz he'll strectch out the skin and stuff it's gross but it's funny too. I tell him if he keeps playing with them they will be sagging like tits by the time he's 40.
    colesmommy2009

    Answer by colesmommy2009 at 8:11 AM on Sep. 23, 2009

  • No, but I'd like to see that!
    Jademom07

    Answer by Jademom07 at 8:14 AM on Sep. 23, 2009

  • Nope thank God, but sounds TOO funny for words!
    vbruno

    Answer by vbruno at 10:00 AM on Sep. 23, 2009

  • Yes, mine does. He does the brain. He does it when I least expect it..ill be talking to him but not looking at him directly, and when I turn to him..BAM there they are, hanging like two big prunes...lol
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 12:52 AM on Sep. 24, 2009

close Join now to connect to
other members!
Connect with Facebook or Sign Up Using Email

Already Joined? LOG IN