Join the Meeting Place for Moms!
Talk to other moms, share advice, and have fun!

(minimum 6 characters)

Do you fart a lot?

I do. I always say better out than in. :)

 
Anonymous

Asked by Anonymous at 2:51 AM on Nov. 10, 2009 in Just for Fun

This question is closed.
Answers (12)
  • Answered at 2:59 AM on Nov. 10, 2009 by: Anonymous
    Only after my salad has been tossed.

    LOL. OMG. I just don't have anything to say. I can't stop laughing long enough to think. I swear I am never going to get that out of my head. Brandon is going to want salad with dinner tomorrow night and I wont be able to make it without laughing.
    JEAmom3

    Answer by JEAmom3 at 3:05 AM on Nov. 10, 2009

  • yep
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 2:52 AM on Nov. 10, 2009

  • only when i drink milk and honestly i love the smell
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 2:53 AM on Nov. 10, 2009

  • SHHHH. I have my boys convinced that girls don't fart. LOL.
    JEAmom3

    Answer by JEAmom3 at 2:57 AM on Nov. 10, 2009

  • LOL, do you blame the dog????
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 2:58 AM on Nov. 10, 2009

  • haha a girl i know was told by an older woman she works with the boys fart and girls fluff lol
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 2:59 AM on Nov. 10, 2009

  • Only after my salad has been tossed.
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 2:59 AM on Nov. 10, 2009

  • hahahahahahaha
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 3:00 AM on Nov. 10, 2009

  • i bet it smells like italian vinegar
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 3:02 AM on Nov. 10, 2009

  • Nope my inmates prefer French dressing:)
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 3:03 AM on Nov. 10, 2009

Next question in Just for Fun
Does french toast make you French?

Next question overall (Pregnancy)
labor time?

close Join now to connect to
other members!
Connect with Facebook or Sign Up Using Email

Already Joined? LOG IN