Join the Meeting Place for Moms!
Talk to other moms, share advice, and have fun!

(minimum 6 characters)

Am I the only mom

Am I the only mom that likes to play farmville on facebook?

Answer Question
 
Clemsonmommy14

Asked by Clemsonmommy14 at 10:10 PM on Dec. 27, 2009 in Just for Fun

Level 2 (6 Credits)
Answers (13)
  • I dont play farmville , but I am obsessed with CAFE WORLD
    sarbreen28

    Answer by sarbreen28 at 10:13 PM on Dec. 27, 2009

  • nope I'm hooked,and so is my mom.lol
    CuteandCurvy

    Answer by CuteandCurvy at 10:18 PM on Dec. 27, 2009

  • I play it too :)
    charlotsomtimes

    Answer by charlotsomtimes at 10:20 PM on Dec. 27, 2009

  • I am embarrassed to say I love farmville. It's so stupid, yet sooo fun.

    maxswolfsuit

    Answer by maxswolfsuit at 10:21 PM on Dec. 27, 2009

  • I love Farmville and CafeWorld, but Farmville is definitely my favorite. What level are you on? I'm on 32.
    BridgetC140

    Answer by BridgetC140 at 10:43 PM on Dec. 27, 2009

  • NO!!!!! I have to hide people that play it...LOL. It is so annoying to log on and see 40 updates about people getting corn or cows. AAAAAHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    VintageWife

    Answer by VintageWife at 10:48 PM on Dec. 27, 2009

  • I'm addicted to Farmtown and Cafe World but I occasionally will play farmville. It just takes forever to load with my slow internet or else I would probably be addicted to it too :)
    momof2il

    Answer by momof2il at 10:53 PM on Dec. 27, 2009

  • No, you aren't the only one. I play it, Farmtown, Fishville and Petville. I am sadly addicted. LOL


    Feel free to add me as a friend over there: http://www.facebook.com/tracylynnr672


    Just let me know that you are from Cafe Mom. That's my FB page JUST for playing games. I have one for friends and family w/all my personal photos and such and one just for games. Yeah, sad, I know. LOL

    tracylynnr67

    Answer by tracylynnr67 at 10:57 PM on Dec. 27, 2009

  • LOL I love Farmville, MyZoo, and Petville. Pet SOciety is SO not worth playing. I also like CafeWorld but its kinda slow right now.
    AprilDJC

    Answer by AprilDJC at 10:58 PM on Dec. 27, 2009

  • No i play too on Facebook :)
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 11:02 PM on Dec. 27, 2009

Join CafeMom now to contribute your answer and become part of our community. It's free and takes just a minute.

Next question in Just for Fun
so does anyone?

Next question overall (Technology)
mad about video games