Join the Meeting Place for Moms!
Talk to other moms, share advice, and have fun!

(minimum 6 characters)

answer the following question: men are good for ...?

 
rochellecole

Asked by rochellecole at 12:47 AM on Mar. 18, 2010 in Just for Fun

Level 5 (63 Credits)
This question is closed.
Answers (15)
  • Fixing stuff I break, taking out the trash, checking the oil, pumping gas, mowing the yard, fixing the gutters, adding on to the house, building a new barn, repairing the sink, and other "manly" endevors....

    I did not agree to the womens rights movement. I think its a crock of bull. I like to be pampered and treated like a lady. I don't do things I consider to be a "man's" job.....I say this because I am married to a wonderful man, I know that if I HAD to, I could do all these things for myself, but I am very glad my husband agrees.
    lstrickland

    Answer by lstrickland at 11:14 PM on Mar. 18, 2010

  • ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
    calliesmommie

    Answer by calliesmommie at 12:51 AM on Mar. 18, 2010

  • MAKING BABIES! lol.

    I dunno about any other generalizations, but MY man is good for all kinds of awesome stuff :)
    Ati_13

    Answer by Ati_13 at 12:53 AM on Mar. 18, 2010

  • SEX~!
    chocolatluver

    Answer by chocolatluver at 12:54 AM on Mar. 18, 2010

  • fixing my cell phone!
    bootsky

    Answer by bootsky at 12:55 AM on Mar. 18, 2010

  • at this moment, being annoying!
    Vero0724

    Answer by Vero0724 at 12:57 AM on Mar. 18, 2010

  • Most men....being a pain in my ass

    My man.....everything.
    Mom1Stepmom1

    Answer by Mom1Stepmom1 at 12:57 AM on Mar. 18, 2010

  • IMO nothing. Just a punch of selfish jerks if you as me. but what do I know.. the man I married broke my trust and is now trying to win it back so I won't leave him. We'll see how long that last. considering he's only do it, cuz I told him I wanted a divorce and that I can't every trust him again.. is the reason why.

    soonmommyof3

    Answer by soonmommyof3 at 1:24 AM on Mar. 18, 2010

  • bunch.
    soonmommyof3

    Answer by soonmommyof3 at 1:24 AM on Mar. 18, 2010

  • Being my best friend.

    My DH is an amazing man. He's my best friend and an excellant lover. OMG the sex is good. LOL!! He can fix just about anything that's broken and if it's electronic...he's done in minutes.

    He's amazing. Plain and simple.

    Hmmm...I think I'm going to go get me some of that sex.
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 2:09 AM on Mar. 18, 2010

Next question in Just for Fun
It annoys me soooooo much !

Next question overall (Pregnancy)
I just found out..

close Join now to connect to
other members!
Connect with Facebook or Sign Up Using Email

Already Joined? LOG IN