Join the Meeting Place for Moms!
Talk to other moms, share advice, and have fun!

(minimum 6 characters)

BODY SHAPERS WOULD YOU WEAR ONE ????????

I would thinking about buying one got a few bulges liked hidden. Just scared I get and it dont work that would be funny.

Answer Question
 
lilmama29113

Asked by lilmama29113 at 9:52 PM on Mar. 28, 2010 in Just for Fun

Level 14 (1,691 Credits)
Answers (5)
  • I have one and its kinda a pain to have when you need to use the toilet because you gotta struggle into that thing so to take it off and on its a pain but it makes my thighs, belly, and hips look nice and slender........but it makes my butt super perky and bubbly lol I got mine at target for 30 bucks but its very worth it!
    LucyT20

    Answer by LucyT20 at 9:57 PM on Mar. 28, 2010

  • Yup! When I'm wearing something that shows every bump and ridge you bet I do! I'm working hard to get to where I don't need one, but until I'm there I wouldn't dare go without in some outfits.

    I've tried a couple of the less expensive ones and they don't do much. My expensive one takes two size of my hips and waist!
    desert_diva

    Answer by desert_diva at 9:57 PM on Mar. 28, 2010

  • Heck yeah, I have one and wear it when necessary. Those bulges will obey!
    Pnukey

    Answer by Pnukey at 9:58 PM on Mar. 28, 2010

  • What is candy corn?
    mamaofficer

    Answer by mamaofficer at 9:59 PM on Mar. 28, 2010

  • Spanx are the best in this arena IMHO. : )
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 10:06 PM on Mar. 28, 2010

Join CafeMom now to contribute your answer and become part of our community. It's free and takes just a minute.

Next question in Just for Fun
book club

close Join now to connect to
other members!
Connect with Facebook or Sign Up Using Email

Already Joined? LOG IN