Join the Meeting Place for Moms!
Talk to other moms, share advice, and have fun!

(minimum 6 characters)

Your DH/SO

My three favorite things about my DH/So personality are?
1.
2.
3.

The three things I would change about my DH/SO personality are?
1.
2.
3.

 
salexander

Asked by salexander at 2:15 PM on Jul. 19, 2010 in Just for Fun

Level 26 (28,366 Credits)
This question is closed.
Answers (9)
  • Three favorite things: His honesty, his loyalty, and his work ethic.

    I would not change anything about him, because I would only mess him up!
    NannyB.

    Answer by NannyB. at 2:22 PM on Jul. 19, 2010

  • 3 favs: Loving, helpful, passionate
    3 dislikes: Selfish, only helpful to everyone but me, arguementative
    SabrenaLeigh

    Answer by SabrenaLeigh at 2:18 PM on Jul. 19, 2010

  • 3 favs: his attentiveness to me and the LO's, he's hard working, he loves with all his heart.
    3 dislikes: his gas (lol), he's sometimes messy, and his taste in movies.
    renea20

    Answer by renea20 at 2:20 PM on Jul. 19, 2010

  • my 3 favorites are..... He is a wonderful father, A great husband, and he is always willing to compromise!

    # things to change.... none! I married him because he is great!
    JoLee12345

    Answer by JoLee12345 at 2:24 PM on Jul. 19, 2010

  • 3 favorites: appreciates the small things, is sweet and sensitive, same great sense of humor as me :)
    3 dislikes: inability to communicate clearly (not cuz he doesn't try, he just sucks at it haha), not thinking things through all the time, not taking good advice when he needs it!!

    jessicarae787

    Answer by jessicarae787 at 2:26 PM on Jul. 19, 2010

  • My three favorite things about my DH/So personality are?
    1. Caring
    2. Sensative
    3. Good father.

    The three things I would change about my DH/SO personality are?
    1. I would make him a bit more approachable.
    2.
    3.
    GinNTonic

    Answer by GinNTonic at 2:29 PM on Jul. 19, 2010

  • Affectionate (more than me), understanding, patient (again, more than me LOL)

    He sometimes thinks because he is sooo intelligent he is always right, he tends to get whiney, he gets all out of sorts when a scheduled day doesn't stay scheduled LOL
    2BlondeBabies

    Answer by 2BlondeBabies at 2:30 PM on Jul. 19, 2010

  • 3 favorite: his sense of humor, he helps with everything, patient.
    Only thing I would change about him is his eyesight. It must be getting bad, he looks right at the laundry basket and drops his clothes right next to it. :-)
    Kiwismommy19

    Answer by Kiwismommy19 at 2:35 PM on Jul. 19, 2010

  • 3 Favorite things:
    ~He's really good in bed :X lol
    ~He makes me laugh
    ~He's calm and laid back

    3 Things I would change:
    ~He'd get along better with my son
    ~He'd talk more(kinda on the quiet side)
    ~I can't really think of anything else I'd change about him
    kimberlyinberea

    Answer by kimberlyinberea at 2:45 PM on Jul. 19, 2010

close Join now to connect to
other members!
Connect with Facebook or Sign Up Using Email

Already Joined? LOG IN