Join the Meeting Place for Moms!
Talk to other moms, share advice, and have fun!

(minimum 6 characters)

mixture of peanut butter and honey

Is it healthier then PB&J or about the same..? i just heard of it and tried it. its so good idk.. idk.

Answer Question
 
MoMoFu

Asked by MoMoFu at 12:14 AM on Sep. 27, 2010 in Food & Drink

Level 19 (7,735 Credits)
Answers (6)
  • It is probably not healthier from a sugar stand point.
    It is good though, isn't it?

    If you have allergies to pollen and grasses, eating RAW LOCAL honey can help alleviate those allergies.
    Roadfamily6now

    Answer by Roadfamily6now at 12:15 AM on Sep. 27, 2010

  • Healthier or not.

    It's soooo yummy..

    Give grilled peanut butter and honey a try..... oooooooooooo so yummy..
    pixie_trix

    Answer by pixie_trix at 12:18 AM on Sep. 27, 2010

  • I dunno about health wise but OMG so GOOD *DROOL*
    Allergic2Stupid

    Answer by Allergic2Stupid at 1:42 AM on Sep. 27, 2010

  • I dont like honey but I do like peanut butter and maple syrup
    toybar02

    Answer by toybar02 at 2:47 AM on Sep. 27, 2010

  • I love Peanut Butter and Grape JAM (not jelly). I have never tried peanut butter and honey BUT I am going to now, lol
    Sassy762

    Answer by Sassy762 at 12:06 PM on Sep. 27, 2010

  • I think it's more natural if nothing else... high fructose corn syrup is the 1st or 2nd ingredient in most store-bought jellies/jams. And it's just amazing:)
    TarraJoy

    Answer by TarraJoy at 12:30 PM on Sep. 27, 2010

Join CafeMom now to contribute your answer and become part of our community. It's free and takes just a minute.
close Join now to connect to
other members!
Connect with Facebook or Sign Up Using Email

Already Joined? LOG IN