Join the Meeting Place for Moms!
Talk to other moms, share advice, and have fun!

(minimum 6 characters)

2 Bumps

omg did she really just say that to me?!

I've been chatting with my soon to be MIL all night. We were talking about DF's upcoming deployment. She told me that I should put pics of my boobs in with his stuff.... I mean, I love the woman dearly, she is an amazing woman. But I about died when she said that!

Answer Question
 
stressedmomma13

Asked by stressedmomma13 at 12:30 AM on Oct. 3, 2010 in Just for Fun

Level 21 (11,741 Credits)
Answers (19)
  • ROFLMAO!!! I needed a good laugh. Wow, I would fall over if my MIL said that to me!
    aliceryannesmom

    Answer by aliceryannesmom at 12:32 AM on Oct. 3, 2010

  • I seriously had to re-read the text like 3 times to fully understand what she was saying to me! I couldn't believe it. Now, I'm no prude or anything but there are just something that you do not talk about with your SO's mother, no matter how close you are! Or maybe thats just me......
    stressedmomma13

    Comment by stressedmomma13 (original poster) at 12:35 AM on Oct. 3, 2010

  • Wow I would be shocked. LOL
    twinmama2five

    Answer by twinmama2five at 12:38 AM on Oct. 3, 2010

  • LMAO
    PoisonousBlonde

    Answer by PoisonousBlonde at 12:40 AM on Oct. 3, 2010

  • Hahahaha wow! MILs definitely have a different relationship with us women than our parents have with our SOs huh! My MIL asked me once if me and my fiance have good sex. I was like ummm are we really trying to have this conversation? And she was like yeah I want to know! I hope he is good! I was like I'm gonna go throw up now. Hahah it was soo weird!
    Ash9724

    Answer by Ash9724 at 12:41 AM on Oct. 3, 2010

  • Someday I hope my ds has a SO that I feel close enough to be open enough with to say something like that to. Good for her and good for you if you can manage to roll with it!! :)
    FeelinYummy

    Answer by FeelinYummy at 12:43 AM on Oct. 3, 2010

  • lol...my mil is straight forward like that to both us. she has no shame when it comes to topics like that. we always laugh it off.
    shoot4thestars

    Answer by shoot4thestars at 12:46 AM on Oct. 3, 2010

  • sounds like you've got yourself a good mother in law though~
    ItsMe89

    Answer by ItsMe89 at 12:47 AM on Oct. 3, 2010

  • Hahaha! My MIL told me I need to make sure to offer my loving sex to DH when he got laid off.
    heydooney

    Answer by heydooney at 12:47 AM on Oct. 3, 2010

  • lol
    sherribeare

    Answer by sherribeare at 2:59 AM on Oct. 3, 2010

Join CafeMom now to contribute your answer and become part of our community. It's free and takes just a minute.
close Join now to connect to
other members!
Connect with Facebook or Sign Up Using Email

Already Joined? LOG IN