Join the Meeting Place for Moms!
Talk to other moms, share advice, and have fun!

(minimum 6 characters)

5 Bumps

If u could have 1 nite with anyone of your choice who would u want to be with?

This is just for fun , i love my husband and would never be with anyone else but sometimes wonder if i had 1 nite to be with anyone that i choose , who would it be. :) I was thinking KID ROCK there is just something about him that makes me wonder, hmmm

Answer Question
 
Anonymous

Asked by Anonymous at 10:40 AM on Oct. 29, 2010 in Just for Fun

Answers (25)
  • the werewolf guy on Twilight. I'll deny this later lol ;)
    Zoeyis

    Answer by Zoeyis at 10:41 AM on Oct. 29, 2010

  • Paul Rudd
    butterflyblue19

    Answer by butterflyblue19 at 10:42 AM on Oct. 29, 2010

  • Reid Perry from The Band Perry or Ben Affleck.
    BIMOM21

    Answer by BIMOM21 at 10:42 AM on Oct. 29, 2010

  • johnny depp!
    Chell.o_0

    Answer by Chell.o_0 at 10:43 AM on Oct. 29, 2010

  • The guy I'm wishing would ask me out...He's younger than I am and I'm too chicken.
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 10:44 AM on Oct. 29, 2010

  • Keanu Reeves
    ZandCsmom1968

    Answer by ZandCsmom1968 at 10:46 AM on Oct. 29, 2010

  • I'm single and can mingle! LOL

    Sting, the musician or Liam Neeson!

    Something about that Geordie charm and voice of Stings..and Liam....he is just gorgeous to me and a great versatile actor.

    LilyPondOasis

    Answer by LilyPondOasis at 10:52 AM on Oct. 29, 2010

  • Mark Wahlberg....yep...Marky Mark. haha!
    Sarahbeth7

    Answer by Sarahbeth7 at 10:54 AM on Oct. 29, 2010

  • Charlie Hunnam without a doubt! :-O
    xxMasonsMommaxx

    Answer by xxMasonsMommaxx at 11:08 AM on Oct. 29, 2010

  • Hugh Laurie from House....however this is justa fantasy as I soooo love spending every night wit my fiance'...ahhhh but fantasies ARE fun aren't they?
    LoriannMc

    Answer by LoriannMc at 11:15 AM on Oct. 29, 2010

Join CafeMom now to contribute your answer and become part of our community. It's free and takes just a minute.
close Cafemom Join now to connect to other members! Connect with Facebook or Sign Up Using Email

Already Joined? LOG IN