Join the Meeting Place for Moms!
Talk to other moms, share advice, and have fun!

(minimum 6 characters)

1 Bump

DAMN DAMN DAMN

Have you ever accidently voted someone up that you met to vote down or vote someone down when you met to go up!?? I wish there was an oops back button lol

 
kiansmom0423

Asked by kiansmom0423 at 3:52 PM on Nov. 3, 2010 in About CafeMom

Level 37 (90,808 Credits)
This question is closed.
Answers (10)
  • Dang I hate when that happens.
    SleepingBeautee

    Answer by SleepingBeautee at 3:53 PM on Nov. 3, 2010

  • Yes I have done that. They should put the buttons farther apart.
    LiLJeni

    Answer by LiLJeni at 3:53 PM on Nov. 3, 2010

  • More than a couple times. I even picked the wrong answer as best answer.
    BradenIsMySon

    Answer by BradenIsMySon at 3:54 PM on Nov. 3, 2010

  • yes lol!
    butterflyblue19

    Answer by butterflyblue19 at 3:53 PM on Nov. 3, 2010

  • Dang I have done that too, picking the wrong best answer. Not only was it the wrong best answer it was the least helpful of the answers, so it should have gotten the worst answer D:
    SleepingBeautee

    Answer by SleepingBeautee at 3:55 PM on Nov. 3, 2010

  • Yes! Once, I meant to vote down a horrible answer and hit the other button instead because in my head the answer above it was good, luckily only once. I am really bad about taking the time to vote up answers :(
    LuvmyFam6

    Answer by LuvmyFam6 at 3:58 PM on Nov. 3, 2010

  • Yeah I have done that a few times.
    Izsarejman

    Answer by Izsarejman at 4:01 PM on Nov. 3, 2010

  • He He HE I bet you have huh? I wish you had shared it for laughs!!!!
    KISS1224

    Answer by KISS1224 at 5:22 PM on Nov. 3, 2010

  • Yes, I've done the accidental vote up - but no big deal.
    tasches

    Answer by tasches at 5:35 PM on Nov. 3, 2010

  • Nope. Always double check before you click.
    HotMama330

    Answer by HotMama330 at 3:58 PM on Nov. 3, 2010

Next question in About CafeMom
how to add a lilypie to my profile

Next question overall (Pregnancy)
CPS & no baby

close Join now to connect to
other members!
Connect with Facebook or Sign Up Using Email

Already Joined? LOG IN