Join the Meeting Place for Moms!
Talk to other moms, share advice, and have fun!

(minimum 6 characters)

1 Bump

DAMN! why am I sooo mean?

My husband is watching a scary movie on his laptop. I just walked up behind him and grabbed his shoulders and yelled. He about crapped his pants.

LMAO... it was toooooo FUNNY!

Would you do something that mean?

 
SleepingBeautee

Asked by SleepingBeautee at 1:28 AM on Nov. 8, 2010 in Just for Fun

Level 45 (192,101 Credits)
This question is closed.
Answers (13)
  • you had better watch out. What goes around comes around. Watch your back sista.
    mmmegan38

    Answer by mmmegan38 at 11:36 AM on Nov. 8, 2010

  • HAhahahaha...too funny. And yes, I would do something like that.
    BradenIsMySon

    Answer by BradenIsMySon at 1:30 AM on Nov. 8, 2010

  • very funny! videotape him next time and use it as blackmail!! hahahaha
    sheena.bo.beana

    Answer by sheena.bo.beana at 1:49 AM on Nov. 8, 2010

  • I love to hang in the shadows right outside of the bathroom so that when he walks out he has that reaction where his eyes bulge out, does a crazy shudder dance and doesn't seem to know which way to go so ends up tip toe-ing a step back into the bathroom almost to hide behind the door, and turning white then red for holding in a yelp that ends up going through his nose anyway and sounds more like a squeal...Oh yeah baby, I live to terrify - especially catching a big, strong, grown man off guard. LMAO!laughing

    mommieGem

    Answer by mommieGem at 1:51 AM on Nov. 8, 2010

  • my husband isnt easily scared.. I try doing things like that but he never jumps, its very annoying of him haha
    cassie_kellison

    Answer by cassie_kellison at 2:34 AM on Nov. 8, 2010

  • hahaha i do ALLLL the time! But he does it to me also. The other night I was standing out on the pourch smoking and right before that I had got worried because I heard somethign out side. Told the hubby to check it out. While outside I was on the phone with my mother l law. He jumped out of the house, grabbed me, i screamed and fell straight to the ground!!! haha! My mother in law was yelling my name and screaming R U OK???!!! It was halarious!!! So no, ur not mean. I think it's funny!
    HaRlEiGhSmOmMa

    Answer by HaRlEiGhSmOmMa at 1:32 AM on Nov. 8, 2010

  • OMG that was so mean...lol and yes I would...lol
    Butterfly1108

    Answer by Butterfly1108 at 1:45 AM on Nov. 8, 2010

  • That is funny, yeah I am as mean as you are, lmao
    wheresthewayout

    Answer by wheresthewayout at 2:05 AM on Nov. 8, 2010

  • Oh yeah I would that is funny.
    mommy2boys03

    Answer by mommy2boys03 at 2:18 AM on Nov. 8, 2010

  • I would do that to my husband in a heartbeat.
    Izsarejman

    Answer by Izsarejman at 2:18 AM on Nov. 8, 2010

close Join now to connect to
other members!
Connect with Facebook or Sign Up Using Email

Already Joined? LOG IN