Join the Meeting Place for Moms!
Talk to other moms, share advice, and have fun!

(minimum 6 characters)

lol off the wall question but.... Wearing a black maternity dress for christmas, live in Fla, I dont have dressy shoes without heels, what would be cute?

Im 5 months, I want to look cute. but i have flip flops, black Sketcher sneakers, Black heels (which dont fit right and uncomfortable), and brown boots, so nothing.. lol what would you reccomend. im at the point of buying holiday stockings that go to my knees almost and no shoes lmao

Answer Question
 
mommyoftristan

Asked by mommyoftristan at 10:09 PM on Dec. 17, 2010 in Holidays

Level 16 (2,903 Credits)
Answers (9)
  • Flip flops.
    Razelda

    Answer by Razelda at 10:11 PM on Dec. 17, 2010

  • go buy some ballet flats, you can get them for 10 bucks at payless or ross
    leksismommy

    Answer by leksismommy at 10:11 PM on Dec. 17, 2010

  • flip flops would be cute.. have any w/ rhinestones on them? Also.. if you like the look.. on prego ladies and little kids i think its adorable w/ a pair of decorated tights, or maybe dark purple tights, something different, w/ plain black flats! Love it!
    mohme2three

    Answer by mohme2three at 10:12 PM on Dec. 17, 2010

  • i like that idea mohme2three. whatabout green or red? lol
    mommyoftristan

    Comment by mommyoftristan (original poster) at 10:13 PM on Dec. 17, 2010

  • when i was pregnant with my daughter i wore only flip flops. the day of my shower i wore a cute dress top and a skirt with the flip flops no one is gonna care that ur wearing flip flops
    knagsmom

    Answer by knagsmom at 10:34 PM on Dec. 17, 2010

  • yeah girl!! any color of tights/leggins that arent black will look super cute! have fun!
    mohme2three

    Answer by mohme2three at 11:06 PM on Dec. 17, 2010

  • flat heels
    kewi86

    Answer by kewi86 at 12:07 AM on Dec. 18, 2010

  • I agree with mohme2three. That idea sounds really cute. We just had Christmas pix done a couple weeks ago. I wore a black dress with some nude pantyhose and black boots that were furry on the top. I'm due the second so I'm huge. haha. Wearing heels was not an option for me and I had to wear some kind of boots cuz we live in WA and it's cold. No flip flops for me. lolz
    PinaiAngelPai15

    Answer by PinaiAngelPai15 at 4:42 AM on Dec. 18, 2010

  • flip flops are your best best
    SMALLfry05

    Answer by SMALLfry05 at 4:18 PM on Dec. 19, 2010

Join CafeMom now to contribute your answer and become part of our community. It's free and takes just a minute.
close Join now to connect to
other members!
Connect with Facebook or Sign Up Using Email

Already Joined? LOG IN