Join the Meeting Place for Moms!
Talk to other moms, share advice, and have fun!

(minimum 6 characters)

2 Bumps

Jersey Shore

who's ready for tonight episode?? Oh yeah! T-shirt time!!! lol

                                                                    popcorn

 
Christieluv0614

Asked by Christieluv0614 at 4:07 PM on Jan. 27, 2011 in Entertainment

Level 17 (3,524 Credits)
This question is closed.
Answers (8)
  • I love that show! AAAAHHHHAHAHAHAHHAHAHAHAAA!!!!!
    Dirty little hampster! hahahahahahaha
    CABlonde

    Answer by CABlonde at 4:09 PM on Jan. 27, 2011

  • CABS ARE HERE!!! I can't wait, I already have it set to record on my Tivo!
    onemellowmom

    Answer by onemellowmom at 4:14 PM on Jan. 27, 2011

  • YESSSS!!!! I know what you mean OP! I just wish he'd hit her back! I'm soooo tired of her. She needs some serious help!
    CABlonde

    Answer by CABlonde at 4:17 PM on Jan. 27, 2011

  • I also love that show! and THey should show the punch-cause ive seen it on the previews. and some previews they dont show it. she hit him right in the jaw. they just dont need to b together anymore. the relationship is toxic! Am I the only one who thinks Vinny is the hot one?? the sit is just ugly to me with his crooked fingers lol. pauly isnt that great-he needs to loose the hair.
    JaydnsMom22

    Answer by JaydnsMom22 at 6:00 PM on Jan. 27, 2011

  • I'm so ready for it I hope Sammie go home after tonite she is so boring all she does is sleep I mean wtf
    mspoison

    Answer by mspoison at 6:42 PM on Jan. 27, 2011

  • I missed it but thanks to you I turned to MTV and they're playing it again. Yay!!
    Powerstamper

    Answer by Powerstamper at 1:57 AM on Jan. 28, 2011

  • haha that's funny. i hope they show Sam punching Ron in the face. not like when snookie got punched they didn't show it on the episode but they showed it in the previews.


                                                                                              

    Christieluv0614

    Comment by Christieluv0614 (original poster) at 4:12 PM on Jan. 27, 2011

  • yeah i agree CABlonde that girl has serious issues. but i do love Pauly D. he needs to do something with that hair though. i had a dream about him the other night lol it was great, to bad it was only a dream hahah

    Christieluv0614

    Comment by Christieluv0614 (original poster) at 4:23 PM on Jan. 27, 2011

close Join now to connect to
other members!
Connect with Facebook or Sign Up Using Email

Already Joined? LOG IN