Join the Meeting Place for Moms!
Talk to other moms, share advice, and have fun!

(minimum 6 characters)

3 Bumps

This is pissing me off***vent** adult content

Im sorry and i know it shouldnt get to me, but this one BITCH in my night class for medical terminology is just fucking ignorant!! I have no idea how the conversation came up, but she is comparing waiting tables to stripping, and says that she never tips the server at all, because its their fault they are stuck in a shit job and dont want to go back to school. well what if they fucking have economic problems and cant get to school. She is a stupid fucking bitch and i wanna beat the shit out of her!! and im not even a waitress! Plus she is always late to class and trying to leave early every flipping day. man i hope she gets whats coming to her.
sorry for ranting thanks for listening.

Answer Question
 
americanadian25

Asked by americanadian25 at 8:17 PM on Feb. 10, 2011 in Relationships

Level 18 (4,825 Credits)
Answers (21)
  • Hugs! 

    MrsHouston47302

    Answer by MrsHouston47302 at 8:18 PM on Feb. 10, 2011

  • Feel better?
    tiddliwinks

    Answer by tiddliwinks at 8:18 PM on Feb. 10, 2011

  • HA! i have someone i work with like this, just have to find your own way to avoid and ignore them. i just look right past her when she is being rude and zone her out.
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 8:18 PM on Feb. 10, 2011

  • KILLER WITH KINDNESS AND HER IGNORANT ASS COMMENTS!
    ExtremlyUnique

    Answer by ExtremlyUnique at 8:19 PM on Feb. 10, 2011

  • lol wow. Ok. That would piss me off too. It's just ignorance.
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 8:19 PM on Feb. 10, 2011

  • a little bit yes. thank you. and i try to normally ignore her but this is just the hair on the camels back.
    americanadian25

    Comment by americanadian25 (original poster) at 8:20 PM on Feb. 10, 2011

  • UGH. She sounds super annoying and ignorant. I feel ya, if I were there I'd probably want to slap her.
    myree85

    Answer by myree85 at 8:21 PM on Feb. 10, 2011

  • I hope she ends up waiting tables.
    leah_rai

    Answer by leah_rai at 8:22 PM on Feb. 10, 2011

  • Then GO and DON'T tip her!
    leah_rai

    Answer by leah_rai at 8:22 PM on Feb. 10, 2011

  • deep breath.... think of it this way: with that crappy attitude and horrible work ethic, she is one person who is unlikely to get a job opening up the possibilities for you!!!

    sahlady

    Answer by sahlady at 8:23 PM on Feb. 10, 2011

Join CafeMom now to contribute your answer and become part of our community. It's free and takes just a minute.

Next question in Relationships
Do you have one?

Next question overall (Health)
Bleeding with mirena IUD adult content