Join the Meeting Place for Moms!
Talk to other moms, share advice, and have fun!

(minimum 6 characters)

Have you ever tried to kiss your baby and had them turn real quick and latch on to a part of your face??

LOL!!! My son just gave me a blood blister the size of a dime on my lip. LOLOLOL. It was soooooooo funny. I can't believe how powerful those little lips and mouth are!!!

 
MarlyeGirl

Asked by MarlyeGirl at 7:31 PM on Nov. 20, 2008 in Just for Fun

Level 2 (5 Credits)
This question is closed.
Answers (5)
  • lol yeah when they are little they latch on to whatever my son latched on to my arm once and left a hicky lol it was cute they are strong little suckers thats for sure.
    Mommy2B04

    Answer by Mommy2B04 at 7:32 PM on Nov. 20, 2008

  • my daughter is almost six months old and sometimes she'll latch onto my nose! it is the funniest thing!
    rachelsmommy78

    Answer by rachelsmommy78 at 7:36 PM on Nov. 20, 2008

  • No, but my daughter did that to my nipple once.. I thought she was done and turned, OMG that hurt!
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 7:40 PM on Nov. 20, 2008

  • Haha YES! How funny is that!!
    prettyrayray

    Answer by prettyrayray at 7:42 PM on Nov. 20, 2008

  • Or when they latch onto the wrong part of your boob, like just skin?? owie!!!!
    prettyrayray

    Answer by prettyrayray at 7:42 PM on Nov. 20, 2008

close Cafemom Join now to connect to other members! Connect with Facebook or Sign Up Using Email

Already Joined? LOG IN