Join the Meeting Place for Moms!
Talk to other moms, share advice, and have fun!

(minimum 6 characters)

Anyone like moving?

Answer Question
 
mamawilbur

Asked by mamawilbur at 10:59 PM on Mar. 29, 2011 in Just for Fun

Level 25 (24,163 Credits)
Answers (11)
  • moving? the actual packing and carrying if stuff? No thats hard work. But I do enojoy when its all done.
    LittleBirdFly

    Answer by LittleBirdFly at 11:01 PM on Mar. 29, 2011

  • yeah i'm in the process of moving lol
    mamawilbur

    Comment by mamawilbur (original poster) at 11:02 PM on Mar. 29, 2011

  • I actually love it. (move a lot!)
    Audrice1985

    Answer by Audrice1985 at 11:02 PM on Mar. 29, 2011

  • No. I hate it. I have moved 14 times in the past 16 years. I just want to settle!!!
    Izsarejman

    Answer by Izsarejman at 11:07 PM on Mar. 29, 2011

  • Not especially, but we're about to move again.
    musicpisces

    Answer by musicpisces at 11:09 PM on Mar. 29, 2011

  • sometimes...usually not though.
    I have moved about 34 times and gonna do it again in aobut 2 months *sigh* this time though I am sorta happy- we are going back to New Mexico where we actually know people. Last time i was happy because we got out of Utah
    charlotsomtimes

    Answer by charlotsomtimes at 11:10 PM on Mar. 29, 2011

  • I love it this time, as we just bought a house and close April 27 yay I will never have to move again !!!1 :)
    christinahenry

    Answer by christinahenry at 11:13 PM on Mar. 29, 2011

  • well good luck on your move. Ita a lot more work than one thinks before. Theres just so much to do and organize and oack and so one. But yeah I have done its lots of time too.
    LittleBirdFly

    Answer by LittleBirdFly at 11:18 PM on Mar. 29, 2011

  • i like it
    mamawilbur

    Comment by mamawilbur (original poster) at 11:34 PM on Mar. 29, 2011

  • sweepingno. i never realize how much crap i have until i have to move out...

    gwen20

    Answer by gwen20 at 2:54 AM on Mar. 30, 2011

Join CafeMom now to contribute your answer and become part of our community. It's free and takes just a minute.
close Join now to connect to
other members!
Connect with Facebook or Sign Up Using Email

Already Joined? LOG IN