Join the Meeting Place for Moms!
Talk to other moms, share advice, and have fun!

(minimum 6 characters)

2 Bumps

Would u date a man who does not perform oral ?

 
gwen20

Asked by gwen20 at 12:54 AM on Apr. 24, 2011 in Relationships

Level 35 (71,622 Credits)
This question is closed.
Answers (18)
  • Yes because I hate doing it to him
    Mel_in_PHX

    Answer by Mel_in_PHX at 1:01 AM on Apr. 24, 2011

  • IMO, oral sex should come standard in relationships for both people. I don't think it has to be every time we are intimate, but yes, I think both parties should be willing. I don't know if a relationship would be satisfying for me to go w/o that part, and I would expect him to think the same (good think I don't have to choose, DH likes it)
    Bubbie0809

    Answer by Bubbie0809 at 6:19 AM on Apr. 24, 2011

  • Nope lol....if he wants me to do it to him then he needs to reciprocate lol...Thank God my hubby knows the drill....and enjoys it {wink} lol
    Lucky209

    Answer by Lucky209 at 12:56 AM on Apr. 24, 2011

  • Yea date but not marry. just couldn't go without that pleasure.
    SMITxsM2

    Answer by SMITxsM2 at 1:29 AM on Apr. 24, 2011

  • No. I wouldn't want someone giving me oral if it's something they hate to do, then it just sucks. But I love getting it when they love giving it.
    drgnfly77

    Answer by drgnfly77 at 1:40 AM on Apr. 24, 2011

  • Yes...BUT he's not gonna get any from me either. It's only fair.
    GomezMami2908

    Answer by GomezMami2908 at 12:59 AM on Apr. 24, 2011

  • I don't know....hmmm, are things good everywhere else?
    lovinlifewith5

    Answer by lovinlifewith5 at 1:09 AM on Apr. 24, 2011

  • I don't like giving or receiving oral so yea I would. Me and my DH find other ways to enjoy each other.
    firepony

    Answer by firepony at 1:13 AM on Apr. 24, 2011

  • Why not?
    hopeandglory53

    Answer by hopeandglory53 at 2:37 AM on Apr. 24, 2011

  • yea.. bc I dont do it to him so I dont need him to do it for me to date him.
    annabelle092810

    Answer by annabelle092810 at 7:42 AM on Apr. 24, 2011

close Join now to connect to
other members!
Connect with Facebook or Sign Up Using Email

Already Joined? LOG IN