Join the Meeting Place for Moms!
Talk to other moms, share advice, and have fun!

(minimum 6 characters)

To all the moms who post answers to questions...

There are certain women on here who it seems like post answers to EVERY question. I am wondering, if you have kids, how do you find the time? Do you just sit online all day and neglect your children? In which case, you aren't really qualified to be giving parenting advice. I just don't get it...

Answer Question
 
Anonymous

Asked by Anonymous at 9:11 PM on Dec. 6, 2008 in Just for Fun

Answers (21)
  • Well wouldn't you be online all day as well to notice someone doing that? HMMMM
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 9:12 PM on Dec. 6, 2008

  • maybe the kids are asleep? or maybe they are at a friends or someone elses house??? it cuold be a lot of different things, or in my case, i havent had my baby yet idk.. lol
    KelsoBabeyy

    Answer by KelsoBabeyy at 9:13 PM on Dec. 6, 2008

  • thats what I was going to say
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 9:13 PM on Dec. 6, 2008

  • Maybe they go to school? OR maybe they're grown up like mine are.
    EireLass

    Answer by EireLass at 9:13 PM on Dec. 6, 2008

  • yea your right. I guess I am online quite often too lol.
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 9:13 PM on Dec. 6, 2008

  • I typically answer questions when I'm sitting on the couch pumping. Not much else I can do. It sounds like you spend too much time reading the questions if you know the regular posters. But, frankly, by what I've read, I think a very small majority of the people on here are intelligent enough to be good parents. It is scary.
    Anonymous

    Answer by Anonymous at 9:14 PM on Dec. 6, 2008

  • Hahahahahahaha. Good point anonymous.
    feesharose

    Answer by feesharose at 9:14 PM on Dec. 6, 2008

  • Yep, they're running around like lunatics, completely unsupervised, playing with sticks and fire.

    Pnukey

    Answer by Pnukey at 9:28 PM on Dec. 6, 2008

  • Dammit, why can't I play nice sometimes?

    The real mom to worry about is this Anonymous chick. She's everywhere!!
    Pnukey

    Answer by Pnukey at 9:31 PM on Dec. 6, 2008

  • OMG, my child! ...it's been months! LOL
    Avon_Calling

    Answer by Avon_Calling at 9:33 PM on Dec. 6, 2008

Join CafeMom now to contribute your answer and become part of our community. It's free and takes just a minute.
close Cafemom Join now to connect to other members! Connect with Facebook or Sign Up Using Email

Already Joined? LOG IN