• In the Spotlight:
Join the Meeting Place for Moms!
Talk to other moms, share advice, and have fun!

(minimum 6 characters)

Why is the Pregnancy category PLAGUED with prank questions?

And all anonymous? Ugh... Silly people...

 
srhmldndo

Asked by srhmldndo at 10:39 PM on Dec. 6, 2008 in Just for Fun

Level 4 (32 Credits)
This question is closed.
Answers (7)
  • because people are idiots.
    KelsoBabeyy

    Answer by KelsoBabeyy at 10:42 PM on Dec. 6, 2008

  • yep was getting on my freaking nerves
    mama2twins07

    Answer by mama2twins07 at 10:40 PM on Dec. 6, 2008

  • It's too bad. The preggo category is my fav!
    beckcorc

    Answer by beckcorc at 11:10 PM on Dec. 6, 2008

  • What is being asked/said? I have not noticed but I usually am only in Just For Fun
    LovinEveryDay

    Answer by LovinEveryDay at 11:11 PM on Dec. 6, 2008

  • IDK either but you're right, some of them are just too stupid which makes them even funnier lol lol
    LovingParent08

    Answer by LovingParent08 at 12:29 AM on Dec. 7, 2008

  • I didn't know that. I'm going to go look. It might have something to do with an earlier post in NCC. Hmmm, I wonder. . .
    Pnukey

    Answer by Pnukey at 12:56 AM on Dec. 7, 2008

  • What happened in NCC? And what is NCC? Lol, all I know there was like 10 posts in a row that either didn't make any sense or were just plain stupid. LOL
    srhmldndo

    Answer by srhmldndo at 1:30 AM on Dec. 7, 2008