Join the Meeting Place for Moms!
Talk to other moms, share advice, and have fun!

(minimum 6 characters)

1 Bump

Sing me the chorus to this song #3 ( new category of music)

You've got this new head filled up with smoke, I've got my veins all tangled close to the jukebox bars you frequent, the safest place to hide. A long night spent with your most obvious weakness,you start shaking at the thought you are everything I want 'cause you are everything I'm not...

Do you know the chorus?

 
amber1330

Asked by amber1330 at 10:59 AM on May. 19, 2011 in Just for Fun

Level 22 (15,025 Credits)
This question is closed.
Answers (9)
  • And we lie, we lie together just not too close, too close. I just wanna break you down so badly. Well i trip over everything you say. I just wanna break you down so badly, in the worst way!! TBS <3
    DJsMommy610

    Answer by DJsMommy610 at 11:05 AM on May. 19, 2011

  • Lol, nope.
    matobe

    Answer by matobe at 11:00 AM on May. 19, 2011

  • is it country music?
    pinkdragon36

    Answer by pinkdragon36 at 11:04 AM on May. 19, 2011

  • Lol, I will give a hint if someone isn't able to come up with it soon :)
    amber1330

    Comment by amber1330 (original poster) at 11:02 AM on May. 19, 2011

  • Nope - still no clue.
    ABeaverhausen

    Answer by ABeaverhausen at 11:05 AM on May. 19, 2011

  • not a clue
    Dahis

    Answer by Dahis at 11:06 AM on May. 19, 2011

  • make damn sure by taking back sunday i believe this is the chours
    And we lay, we lay together just not
    Too close, too close (How close is close enough?)
    We lay, we lay together just not
    Too close, too close

    Loveofmylife07

    Answer by Loveofmylife07 at 11:08 AM on May. 19, 2011

  • I just wanna break you down so badly i trip over everything you say, I just wanna break you down so badly , in the worse kind of way
    pinkdragon36

    Answer by pinkdragon36 at 11:14 AM on May. 19, 2011

  • Sorry it took so long for me to respond. I had to look it up just to make sure which one was 100 percent accurate, lol. Everyones answer had me questioning myself haha. Good job djsmommy :)
    amber1330

    Comment by amber1330 (original poster) at 11:37 AM on May. 19, 2011