Join the Meeting Place for Moms!
Talk to other moms, share advice, and have fun!

(minimum 6 characters)

2 Bumps

Little Tip

Seriously people.. If you have ever lost anything in your house and couldn't find it anywhere, look under the springs in your couch. I found 6 pens, 3 nametags, a bunch of garbage, candy, a hot wheel, a toy phone and a remote. haha

Answer Question
 
Tink05215

Asked by Tink05215 at 4:19 PM on Jun. 9, 2011 in Just for Fun

Level 14 (1,362 Credits)
Answers (9)
  • haha that's outstanding :) i once lost my bedroom tv remote and i was gone for months. i bought a new universal one and found my damn remote in a BOOT the very next day lmao ;)
    flamingomegs

    Answer by flamingomegs at 4:22 PM on Jun. 9, 2011

  • I always check the toy room. If some thing has fallen off the face of the either, it has entered a black hole and been sucked into the toy room vortex of junk.
    GirlWithANikon

    Answer by GirlWithANikon at 4:23 PM on Jun. 9, 2011

  • lmao I lost my DVD remote and found it 2 days after we got a new one! :) It turned out that my son had put it in his toy box.
    Tink05215

    Comment by Tink05215 (original poster) at 4:24 PM on Jun. 9, 2011

  • haha That's where I find most of my stuff! My son loves to hide EVERYTHING (including himself)!!!
    Tink05215

    Comment by Tink05215 (original poster) at 4:25 PM on Jun. 9, 2011

  • Toy boxes get dumped first in my house, then the couches get torn apart. if all else fails i go to the Man Room and serch his desk....lol
    nybor48

    Answer by nybor48 at 4:50 PM on Jun. 9, 2011

  • our old couch would eat things! Phones, keys, remotes, you name it, it was eaten!
    canelamami

    Answer by canelamami at 4:56 PM on Jun. 9, 2011

  • My golden lab loves to take things into the backyard. We've found some interesting stuff out there!
    jmpj8107

    Answer by jmpj8107 at 4:56 PM on Jun. 9, 2011

  • yep your right its a trash bin,iv eheard people finding money and one time i heared a wedding ring was found in a couch.
    jbaby7162000

    Answer by jbaby7162000 at 5:52 PM on Jun. 9, 2011

  • I found 50 cents and then my son threw it behind the end table for no reason. lol
    A wedding ring? WOW!
    haha kids and pets are so funny!
    My nephew calls couches monsters because they eat everything. lmao
    Tink05215

    Comment by Tink05215 (original poster) at 7:32 PM on Jun. 9, 2011

Join CafeMom now to contribute your answer and become part of our community. It's free and takes just a minute.

Next question in Just for Fun
Bachelorette party :)

Next question overall (Relationships)
Breaking and Entering?

close Join now to connect to
other members!
Connect with Facebook or Sign Up Using Email

Already Joined? LOG IN