Join the Meeting Place for Moms!
Talk to other moms, share advice, and have fun!

(minimum 6 characters)

Adam Levine

Anybody else think he is HOTTT? Who's your celeb crush?

Answer Question
 
AprilDJC

Asked by AprilDJC at 8:34 PM on Jun. 27, 2011 in Just for Fun

Level 20 (8,524 Credits)
Answers (14)
  • combingnah..not my type. DAVID-BECKHAM gets my blood pumping

    gwen20

    Answer by gwen20 at 8:38 PM on Jun. 27, 2011

  • I used to have the biggest crush on him years ago .Now not so much, but wow the lyrics to his song wanna make you feel beautiful just is so romantic. Personally he is not the greatest singer but that song goes through my heart and soul......
    geminilove7717

    Answer by geminilove7717 at 8:39 PM on Jun. 27, 2011

  • I do...and my DH knows it. So he teases me when we watch The Voice. But, I really dont care for the show much, so we FF through most of it...but not any time Adam preforms. And, DH knows he's my No. 1 ...LOL.
    Plus, he's got quite a few celebs he thinks are to die for...so I'm allowed one or two right? LOL
    mlmkjw

    Answer by mlmkjw at 8:39 PM on Jun. 27, 2011

  • Lol mlmkjw I LOVED watching Adam perform Moves Like Jagger :))
    AprilDJC

    Comment by AprilDJC (original poster) at 8:42 PM on Jun. 27, 2011

  • uh....he is very very hot :)
    jujubean1979200

    Answer by jujubean1979200 at 8:43 PM on Jun. 27, 2011

  • yeah. My hubby is the jealous type...even with celebs...so I have to keep comments to a minimum and pretend he's just "okay"...LOL. But DH knows better. HAHAHA
    mlmkjw

    Answer by mlmkjw at 8:43 PM on Jun. 27, 2011

  • He is so hot!!! The singer of Avenged Sevenfold is my celeb crush. HOT!
    Izsarejman

    Answer by Izsarejman at 8:44 PM on Jun. 27, 2011

  • So hot!! Michael Buble and Adam Sandler are mine.
    TARARENEE

    Answer by TARARENEE at 8:46 PM on Jun. 27, 2011

  • happy


      He is awesome and such a kind person......   :-)  

    LeJane

    Answer by LeJane at 8:47 PM on Jun. 27, 2011

  • My DH kinda looks like him! And YES, he's HOT!
    SabrinaMBowen

    Answer by SabrinaMBowen at 9:03 PM on Jun. 27, 2011

Join CafeMom now to contribute your answer and become part of our community. It's free and takes just a minute.