sheiladwinell

Mother of 3 kid(s)
Thought Bubble:
"YAY a day off, now time to clean my house and car out...lol yeah what a day off...lol"
Last Login: 01/09/14

CafeMom Pro

  • My Thought Bubbles

    sheiladwinell
    Report
    YAY a day off, now time to clean my house and car out...lol yeah what a day off...lol
    October 4, 2012 at 9:31 AM
    sheiladwinell
    Report
    back to bed i go, im so tired of waking up and not being able to go back to sleep ugh
    September 12, 2012 at 1:24 AM
    sheiladwinell
    Report
    over slept this morning, i told the kids they had 2 minutes to be ready, girls was up and ready and my son says, Why is everyone being mean to me?? hmm really, i thought i yelled oh crap we are late to everyone hmmm
    September 5, 2012 at 8:05 AM
    sheiladwinell
    Report
    well, i get to go kiss ass tomorrow. hopefully this woman will be forgiving because my car broke down before i got to her house last time i was suppose to be there.... ugh some people need to learn....
    September 3, 2012 at 11:46 PM
  • Sheila's Cupcakes

  • Latte Land

    sheiladwinell's Coffee Shop

    Did you say Java?? Java is awesome :) Enjoy :))

    Location: Macchiato Heights

    Equipment: